Linda Lundqvist

Progress
Här krävs en uppdatering!!
Flera på Facebook har sett att jag har flyttat!!! Jag ääälskar min lägenhet! Diskmaskin och tvättmaskin från detta decennium (till skillnad från min gamla diskmaskin som var i bitar), kakel och klinkers i både det fina badrummet och köket, trevlig utsikt (en trappa upp) och hittils trevliga grannar. Packning har jag, hör och häpna, skött till större delen själv men en rejäl hjälp fick jag av Rebecka och Erik, fenomenalt packat! När Rebecka skulle ta ner gardinerna gjorde hon ett galet fynd! Rätt svar är...?
Jag skäms sällan men här är det nära 😂😂
Flytten gick ursmidigt med Flytt-Anders som flyttfirma och städning sköter Ewelinas crew från Rent & Fint. Varför har jag inte tagit sådan hjälp förut!? Lite hjälp med uppackning har har jag fått av Jenny och hon fick vara första fikagästen 😍 Annars är de mest aktiva timmarna när solen gått ner som vanligt 😉 Jag kunde vara ledig i fyra dagar tack vare underbara kollegan Linda som tog ett arbetspass åt mig! 😘
Katten är hyperstressad efter flytten och av alla ljuden som hörs nu på förata våningen istf tredje våningen. Det kanske hon skulle kunnats vänja sig vid. Däremot kryllar det av dörröppnare på gården för rullatorer och diverse barnvagnar, alltså passar inte Ella alls på den här gården. På fredag åker Ella och jag för att hälsa på svägerskans syster och hennes familj och två katter. Jag sover dåligt och stannar mest hemma för att vara sällskap åt katten. Första stadiet av gråtattacker för att skiljas från pissekissen har gått över nu iaf.
Jag har också fått brev från sjukhuset! Jag har nu formellt blivit godkänd för spermadonation! 😍 Däremot tror jag det första försöket görs efter den underbart planerade resan till Mauritius i februari. Lite tråkigt att vänta men i sammanhanget är det ju ingen tid. Jag hinner då också undersöka kroppstemperatur och allt som går att göra för att kartlägga ägglossning ordentligt.
Pjuh, det var allt för tillfället! 😄
PS. Man kan prenumerera via bloglovin också. Eh jag fattar inte vad jag gör. Men senaste inlägget här ovanför går till sidan, där du kan prenumerera 😂
#1 - Anonym

Grattis till din lägenhet! Spännande med en ny period i livet. Lilla Ella får det nog bättre någon annanstans. Kram/Essan